Lesen Premis Perniagaan Mbk

  • admin
  • Feb 24, 2023

Lesen Premis Perniagaan Mbk. 1.2 mengadakan alat pemadan api yang sesuai dan mencukupi yang diluluskan oleh pihak jabatan bomba dan penyelamat malaysia. 1 salinan pelan lantai premis perniagaan berskala.

Perjumpaan MBK Bersama Persatuan Persatuan Peniaga Majlis Bandaraya
Perjumpaan MBK Bersama Persatuan Persatuan Peniaga Majlis Bandaraya from mbk.gov.my

See posts, photos and more on facebook. 830 pagi hingga 500 petangmegamall 07. Premis makanan dan penyediaan makanan.

Yang Tercatat Pada Lesen Perniagaan.

Untuk menggunakan sistem elesen ini, pengguna/pelesen perlu. 1 salinan pelan lantai premis perniagaan berskala. 1.2 mengadakan alat pemadan api yang sesuai dan mencukupi yang diluluskan oleh pihak jabatan bomba dan penyelamat malaysia.

Peraturan Am • Lesen Berkuatkuasa Dari Tarikh Pembayaran Lesen Sehingga Tarikh Tamat Lesen Yang Tercatat Pada Lesen Perniagaan.

Prosedur permohonan lesen premis perniagaan. G) 1 salinan pelan lokasi juga berskala. Salinan kad pengenalan / pasport pemohon.

Butang Cetak Lesen Tidak Dipaparkan Untuk Kategori:

Sebarang perniagaan yang dijalankan di dalam kawasan pentadbiran mbkt perlu mendapatkan lesen perniagaan. Salinan pendaftaran syarikat / perniagaan / pertubuhan (borang 9 & 49 atau borang d beserta maklumat perniagaan & pemilik) 1. Keselamatan 1.1 mengadakan peti rawatan perubatan kecemasan yang lengkap dan sempurna.

(Mbk) Paparan Terbaik Menggunakan Internet Explorer 9.0 / Mozilla Firefox 12.0 / Google Chrome 13.0 Ke Atas Dengan Resolusi 1024X768.

• lesen hendaklah dipamerkan di tempat yang mudah dilihat di premis perniagaan. 800 pagi hingga 500 petangkaunter utc pahang setiap hari. Copy of fire extinguisher inspection fee receipt (fire) copy of valid food handler basic course certificate (food & beverage business only) health injection certificate (ty2) for licensees & assistants (food & beverage business only) copy of assessment tax bill that has been paid in the second half of 2020.

Pasar Malam Sekitar Kuala Terengganu :Ahad :Pasor Malam Wakaf Tengah Batu Rakitpasor Malam Permint Jaya Chenderingpasor Malam Bukit Payongpasor Malam Batu 6Isnin :Pasor Malam Manirpasor Malam Atas Tolpasor Malam Wakaf Tembesu (Dekat Masjid)Pasor Malam Padang Polis(Kecik Je)Pasor Malam Banggol Peradongselasa :Pasor Malam Gong.

See posts, photos and more on facebook. Klik pada pautan untuk perkhidmatan yang diperlukan. Kegagalan berbuat demikian boleh mengakibatkan permohonan ini tidak dapat dipertimbangkan.

Related Post :