Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan Dengan Kepujian Ukm

  • admin
  • Apr 01, 2023

Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan Dengan Kepujian Ukm. Apa yang boleh saya katakan tentang course ini ialah. Dan ini adalah sebab utama kenapa aku memilih ijazah sarjana muda pentadbiran perniagaan ini, sebabnya adalah untuk masuk ke bidang perakaunan.

Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran / VIDEO RESUME UKM IJAZAH
Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran / VIDEO RESUME UKM IJAZAH from ndankmari.blogspot.com

43600 ukm bangi, selangor darul ehsan, malaysia. Setiap pengkhususan mempunyai kursus khusus untuk pelajar menambah pengetahuan sedia ada dan kemahiran mereka. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan.

Senarai Program Ijazah Sarjana Muda.

Jam kredit pelajar dikehendaki mengambil dan lulus minimum 129 jam kredit. Sarjana muda sains sosial dengan kepujian (sains pembangunan) tempoh: Memiliki diploma yang berkaitan daripada institusi.

Sarjana Muda Keusahawanan Dan Inovasi Dengan Kepujian.

Saya memulakan pengajian pada tahun 2007 dan tamat pada 2011. Fakulti sains sosial dan kemanusiaan ijazah: Sarjana muda pentadbiran perniagaan kepujian pengurusan sumber manusia.

Apa Yang Boleh Saya Katakan Tentang Course Ini Ialah.

Ijazah sarjana muda perbankan dengan kepujian mqaswa14370. 2fakulti sains pentadbiran dan pengajian polisi 3. Program sarjana muda pentadbiran perniagaan (bba) yang ditawarkan di fep, ukm merupakan salah satu program pentadbiran perniagaan yang terawal di malaysia yang telah melahirkan ramai profesional dan tokohtokoh industri dalam dunia perniagaan.

Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan Dengan Kepujian [Bba(Hons)] 3.

Fakulti sains dan teknologi universiti kebangsaan malaysia 43600 ukm bangi, selangor darul ehsan, malaysia. Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan anda boleh hubungi utm cawangan jb di talian 07 531 8000 cawangan kl di talian 03 2772 2500 atau whatsapp 019 777 6690. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan.

Ijazah Sarjana Pengurusan Dan Pentadbiran Utm.

Saya lepasan kv untk dip ruminanbleh kh saya smbung untk sarjana muda pentadbiran perniagaan. Ijazah sarjana muda ekonomi dengan kepujian adalah merupakan khusus yang ditawarkan di fakulti ekonomi dan pengurusan, ukm. Saya amat beruntung kerana dapat melanjutkan pelajaran di dalam bidang ini, terutama di ukm khususnya kerana ini adalah impian saya.

Related Post :