Lesen Perniagaan Mpsp

  • admin
  • Apr 04, 2023

Lesen Perniagaan Mpsp. Lesen penjaja, pasar malam dan smart trak. Lesen perniagaan mbsp (am, industri, penjaja, veterinar) 2.

23 peniaga 'Car Boot Sale' terima lesen perniagaan MPSP Buletin Mutiara
23 peniaga 'Car Boot Sale' terima lesen perniagaan MPSP Buletin Mutiara from www.buletinmutiara.com

Sertakan dokumen lain yang dikehendaki. Yang dipertua mpsp, maimunah mohd. Cara memohon lesen penjaja tepi jalan mpsj.

Anda Perlu Menjelaskan Bayaran Lesen Melalui Sistem Atas Talian Mbsp.

Pembayaran melalui jompay mulai julai 2016 (payment via jompay starts july 2016) pembayaran bil cukai taksiran juga boleh dibuat menggunakan id mykad atau nombor kad pengenalan. Panduan bayaran, dan cetakan lesen. Sertakan dokumen lain yang dikehendaki.

Salinan Kad Pengenalan / Pasport Pemohon.

Sila klik pada daftar baru untuk pendaftaran (pendaftaran percuma) Surat akuan terima akan dihantarkan kepada tuan. Unit penjaja & peniaga kecil.

Saya Telah Membayar Lesen Tetapi Butang Cetak Lesen Tidak Dipaparkan.

Lesen hiburan awam sementara 5. Cara memohon lesen penjaja tepi jalan mpsp. Permohonan baru lesen perniagaan panduan permohonan secara manual 1.

You Need To Enable Javascript To Run This App.

Lesen penjaja, pasar malam dan smart trak. Butang cetak lesen tidak dipaparkan untuk kategori: Sistem pengurusan lesen interaktif & bersepadu (speedbiz) you need to enable javascript to run this app.

Borang Yang Telah Lengkap Hendaklah.

Kegunaan mpsp sahaja disemak oleh: Pemegang lesen yang telah membuat pembayaran lesen perniagaan untuk tempoh sah laku melebihi satu (1) tahun dan tarikh tamat lesen adalah pada 31 disember 2021 dan ke atas. 3.0 permohonan lesen perniagaan di mytray.