Diploma Pengajian Perniagaan Politeknik Muadzam Shah

  • admin
  • Apr 05, 2023

Diploma Pengajian Perniagaan Politeknik Muadzam Shah. Perkara ini terjadi pada 16.06.2014 saya telah dipanggil untuk datang ke politeknik muadzam shah iaitu di pahang. Program ini direkabentuk bagi melengkapkan pelajar dengan pengetahuan yang dan kemahiran yang komprehensif dalam bidang yang berkaitan perniagaan dan keusahawanan.

Diploma Pengajian Perniagaan Politeknik Diploma kewangan dan
Diploma Pengajian Perniagaan Politeknik Diploma kewangan dan from sakliant.blogspot.com

Lebuhraya tun abdul razak 26700 muadzam shah pahang. Politeknik muadzam shah lebuhraya tun abdul razak, 26700 muadzam shah pahang (u.p. Politeknik muadzam shah (pms) ialah sebuah politeknik yang terletak di bandar muadzam shah, pahang.

Politeknik Muadzam Shah Telah Mengeluarkan Graduan Sulungnya Seramai 63 Orang Dari Pengambilan Sesi Januari 2004 Dan 77 Orang Dari Sesi Julai 2004.

Maka pihak politeknik terpaksa menyewa bangunan galeri ilmu. Diploma pengurusan perniagaan (r2/345/4/0443) 1.12.2023/(a 9705) diploma kreatif multimedia. 6 semester sesi akademik :

Perkara Ini Terjadi Pada 16.06.2014 Saya Telah Dipanggil Untuk Datang Ke Politeknik Muadzam Shah Iaitu Di Pahang.

Politeknik kulim, kedah psb : 340 (business and administration) 21/11/2012: Program tiga tahun diploma akauntansi menyediakan latihan teori dan praktikal dalam bidang perakaunan bagi membolehkan pelajar memasuki komuniti perniagaan serta dapat berfungsi dengan cekap dan lancar menggunakan sistem manual dan komputer.

Jabatan Ini Telah Diwujudkan Serentak Dengan Penubuhan Politeknik Muadzam Shah Pada Tahun 2003.

Operasi politeknik semakin lama semakin berkembang dengan pertambahan jumlah pelajar. Politeknik muadzam shah (pms) ialah sebuah politeknik yang terletak di bandar muadzam shah, pahang. Politeknik perlis, perlis pms :

Lebuhraya Tun Abdul Razak 26700 Muadzam Shah Pahang.

Sebagai graduan perintis, mereka mendapat bimbingan daripada. 344 (accounting and taxation) 2011: Pada awal penubuhannya, politeknik muadzam shah beroperasi di kampus sementara di sekolah.

Kejuruteraan Mekanikal (Rekabentuk Pembuatan Automotif).

Politeknik muadzam shah menawarkan dua program pengajian iaitu diploma in accountancy (dat) mulai julai. Diploma pengajian perniagaan / diploma in business studies (mqa/fa0976) negara (country) malaysia institusi (institution) politeknik muadzam shah bidang (field of study) sastera dan sains kemasyarakatan/ arts and social science. Sebuah bangunan sekolah 3 tingkat dan dua buah asrama telah.